Intrebari frecvente

Check- in- ul se face începând de la ora 14:00.
Check- out- ul se face la ora 12:00 am.
Late check-out este posibil doar dacă check-in-ul clientului următor permite. Nu putem garanta acest lucru.
Dacă ajungeți mai repede, înainte de ora check-in-ului, ne puteți contacta la numărul de telefon 0752 406 392 pentru a ne aduce la cunoștiință această situație. Noi o să vă preluăm bagajele până la ora check-in–ului.
Întotdeauna se emite factură, bon fiscal / chitanță pentru serviciile oferite.
Cu aproximativ 30 de minute înainte de a ajunge la adresă, vă rog să ne contactați la numărul de telefon 0752 406 392 pentru a face toate demersurile finalizării check-in-ului.
Unitatea noastră asigură transport de la aeroport / autogară contra cost.
Plata se poate face:
• în numerar la momentul închirierii;
• plata prin transfer bancar - ordin de plată de la bancă. Pentru rezervările pe care ați ales să le plătiți prin transfer bancar, confirmarea rezervării de închiriere se va face doar după confirmarea creditării contului societății noastre cu suma transferată. Confirmarea plății o puteți face trimițând copia ordinului de plată prin email: office@ohtel.ro.
• plata on-line cu card de debit / credit VISA, VISA Electron, MasterCard și Maestro.
Plata se face în lei.
Apartamentele noastre oferă lenjerie de pat și prosoape. În cazul șederii de lungă durată lenjeria și prosoapele se schimbă la un interval de 3 zile sau la cerere. Pe lângă aceste facilități oferim shower cap, șampon (pliculețe), papuci de casă, săpun, mașină de spălat rufe, uscător de păr, fier de călcat, masă de călcat, uscător rufe, frigider, cuptor microunde, cafetieră, prăjitor pâine.
Pozele apartamentelor pot fi vizualizate pe site-ul nostru www.ohtel.ro, în pagina fiecărui apartament.
Pentru orice intrebari suplimentare va rugam contactati-ne.